ROB is een 1400 m² groot paradijs voor fijnproevers en. Het is een uniek Brussels concept. Maar het is ook al bijna 4 jaar een net zo exclusieve webshop waar je bijna 5000 verschillende producten vindt. De klok rond geopend en altijd tot je dienst, waar je ook bent in België. Maar achter dat scherm zitten ook levensechte mensen … En die stellen we hier graag aan je voor.


Timothy, jij komt uit Toulouse. Hoe ben je bij Rob aanbeland?

TIMOTHY : Mijn Belgisch avontuur begon 3,5 jaar geleden. Ik stond op het punt aan mijn studies webdesign te beginnen. Maar het toeval besliste daar anders over. Ik werd lid van het 'vliegend' team, zoals dat in het jargon heet. Ik verdiepte me in alle diensten die Rob aanbiedt. Er is geen betere school om de werking van de hele structuur, het personeel en zelfs de klanten te doorgronden.

Hoe verliep de overgang van fysieke winkel naar virtuele winkel?

TIMOTHY : Zo 'vliegen' is een heel leerrijke ervaring. Maar je hoort overal en nergens bij. Ik was dan ook heel blij toen ik op de afdeling e-commerce mocht aansluiten bij een vast team.

Wat vind je leuk aan je werk?

TIMOTHY : Het contact met klanten via de telefoon of e-mail, maar ook persoonlijk wanneer ze hun boodschappen komen afhalen aan het pick-uppoint van Rob. Ik verveel me hier geen moment. We zijn van 's morgens tot 's avonds druk in de weer.

En wat is het moeilijkste?

TIMOTHY : Bestelde producten zijn soms niet voorradig of worden te laat geleverd. En daar heb ik niet altijd controle over. In zo'n geval moet je snel schakelen om de klant een alternatief voor te stellen en hem tevreden te houden. En dan komt mijn kennis van de artikelen goed van pas!

Je ultieme doel?

TIMOTHY : Geen enkele klacht krijgen. Dat is ongetwijfeld een utopie, maar dromen kan geen kwaad, toch?

De webshop van Rob viert binnenkort zijn vierde verjaardag!

BERENICE : Het is mijn ambitie om van de webshop van Rob hét Belgische platform voor gastronomisch genieten thuis te maken. Ik weet dat ik hiervoor kan rekenen op een groeiend team dat enorm gemotiveerd is om ook online de service en kwaliteit te bieden die onze klanten van ons gewend zijn in de winkel.